Give away!!!

Ik heb eens in mijn lapjesmand gegraven en twee pakketjes gemaakt om weg te geven.
Het lijkt me leuk om mensen hier blij mee te maken en ook om op deze manier mijn blog wat bekender te maken (daar ben ik dan ook weer eerlijk in.....hahaha!).

Wat kan je winnen?
Als eerste een lapje van 20 x 55 met naaigaren e.d. erop en allerlei lapjes van verschillende afmetingen die er bij passen. Er zitten ook knoppjes bij in de vorm van een vingerhoed, knoopje, klosje garen en paspop. Misschien leuk om er een speldenkussen en naaldenmapje van te maken...  Dit is pakketje 1:


Als tweede een pakketje met groen en rood. Deze lapjes heb ik eens van iemand gekregen, die zelf stopte met quilten. Maar het is toch niet echt mijn smaak dus wil ik er iemand anders blij mee maken. Dit is dus pakketje 2.


Wat moet je doen om een pakketje te winnen?

* laat een reactie achter bij dit bericht en zet er bij welk pakketje je zou willen winnen of misschien wil je voor allebei meedoen, dat kan ook

* word volger van mijn blog (niet verplicht, maar wel leuk)

* als je zelf ook een blog hebt, zou het leuk zijn als je mijn give away daar noemt met een link erbij

* je kunt meedoen tot en met 20 juli. Op 21 juli maak ik bekend wie de pakketjes hebben gewonnen.

Dus: doe massaal mee en geef het door!

groetjes Anja.