Give away gewonnen !

Vorige week heb ik de give away bij Jet en Zus gewonnen! Afgelopen zaterdag vielen deze mooie stofjes bij mij op de mat.


Mooi hè? En het labeltje erbij is ook zo leuk, vind ik. Een mooi kartonnetje, beplakt met knoopjes. Leuk idee om zelf ook eens te doen. Soms zie je op een rommelmarkt weleens bakken of zakken met knoopjes. Daar kan je dit dus bijvoorbeeld mee doen.
Ik heb verder op het moment nog niet veel om te laten zien. Ben druk met het kalenderquiltje van augustus, die is bijna af. Eindelijk denk ik dat het op tijd af komt! En ik ben bezig met de huisjes. Alle luchten zijn af, de daken, de voordeurtjes met muren. En nu ben ik bijna klaar met de raampjes met hun muren. Dan kan ze verder bouwen tot complete huisjes. Echt zo'n vakantiewerkje. De kinderen in het zwembadje, ik in een lekkere stoel erbij huisjes naaien... Genieten!

groetjes van Anja.

P.S. Witje, als je dit leest, wil je me je adres mailen? Dan kan ik je de lapjes van de give away opsturen.