Gewonnen en in de bonen...

Hoera, ik heb gewonnen bij Joke! Er komt een kippenpatroon mijn kant op. Leuk voor de pasen! Bedankt hoor!

Schreef ik gisteren dat ik een paar huisjes gemist had... heb ik ze nog niet allemaal laten zien. Nummer zeven stond nl. nog niet op de foto. Dus dat maak ik bij deze nog goed. Ik ben blijkbaar echt in de bonen geweest!

Huisje 7:


Op de foto lijkt de fundering een beetje verzakt, maar dat is in het ecchie niet hoor! Deze week is het week 8, dus tijd om huisje 8 te gaan maken. Wordt vervolgd dus.


Mijn man vond het tijd dat ik ook eens iets voor hem zou gaan maken. Dus heb ik de breipennen  gepakt en een paar sokken voor hem gebreid. Hij is er heel erg blij mee, ze zitten precies goed. (de foto is helaas een beetje flets en wazig) Dus ga ik nog maar een paar breien. Ik vind het namelijk erg leuk werk om te doen en het gaat lekker snel. Ook wel belangrijk, toch?

groetjes van Anja.